Jag är svag.

Jag har precis gjort i ordning dipp till Idol ikväll. Jag är svag. Svagare än de svagaste. Tänk att jag var så bestämd förra fredagen, och nu är jag helt plötsligt jättepepp på finalen, trots att alla mina favoriter har åkt ut och trots att jag stör mig så mycket på båda finalisterna... men jag kom på att alla andra idolerna kommer, och Agnes gör gästframträdandet (hon är ju så cool! Älskar On and on och Release me!)... och så går det inget annat kul vid den tiden... och så köpte pappa chips till mig igår... även om jag hatar att äta chips och lyssna på musik samtidigt (man hör bara krshkrshkrshKRSH), så är väl ändå Melodifestivalen, Eurovision song contest och Idol det som chips och sånt passar bäst till? Det får nog tusan bli Idol ändå.


Men i jul blir det bara femman för min del! Har ni nån aning om hur många mysiga julfilmer de kommer att sända? Polarexpressen, Grinchen, Elf, Love actually (har aldrig sett, men vet att många älskar den) och Eloise at Christmastime (som oturligt nog går på annandag jul... d.t.d for sure) och en himla massa andra mysiga filmer! Allt med start den 19 december, om jag minns rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0