Hur man INTE får läsare.

Anledningen till den urdåliga uppdateringen igår var att jag helt enkelt inte hade något att skriva om. Jag gick upp strax innan två på dagen och en timme senare var det korpsvart ute, och jag har mest inspiration om jag går upp lite tidigare... jag menar, vem orkar egentligen läsa såna inlägg som detta? Det är ju ungefär som:


"Hej bloggen! Idag har jag varit i skolan! Det var faktiskt ganska roligt, vi bla bla bla bla blaaa och bla bla. Sen tog läraren med sig lussebullar, pepparkakor och julmust. Det var jättegott, tack, Ulf! Sen när jag kom hem så gick jag raka vägen in i duschen och sen kröp jag in i min mysdress och tittade på en film medan jag målade naglarna. Såhär såg jag ut i skolan:

(Dagens outfitbild fotad med blixt i smutsig spegel. Personen i fråga har på sig riktigt tråkiga kläder som jeans och t-shirt och trainers och skriver "T-shirt: H&M, 79:-, Jeans: H&M, 395:- och skorna är min systers <3")"

Fast oftast är dessa inlägg mycket mer detaljerade och väldigt, väldigt långa. Ibland helt utan bilder eller med tråkiga mobilbilder tagna ur en vinkel som ska anses artistisk...



Nu lägger jag inte in en bild bara för att se hur många som orkar läsa allt. Vore kul att se ;)
(Det är okej att försöka ragga läsare i det här inlägget... Så skriv gärna "Besök min blogg (*länk*)" eller "fin blogg..." x)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har ju ingen blogg att ragga läsare till, men jag läste faktiskt hela! Haha :P



Fin blogg xD

2009-12-06 @ 15:03:00
Postat av: Linnea

Fin blogg!! :D

2009-12-09 @ 16:24:16
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0