Cosmolistan!

Det finns ungefär 18 listor på Cosmopolitan.se, men min fråga är då hur gamla tjejerna var som skrev dem? Ordet "hatdryck" och "hatkläder" har jag inte använt sedan jag var 12-...

Anyways... jag tog en ändå. Vem älskar inte att svara på dumma frågor? Helt ärligt? ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick min älskade rosa Samsung Ely! Eller alla julklapparna, såklart, men den kan jag inte släppa!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag, men jag gick upp kvart över nio!

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Det har jag ingen aning om... jag bara glor på datorn, minns inte vad jag gjort sekunden efter... haha!

Det sista du sa högt:
"Kollektivtrafik"... hihi.

Det senaste någon sa till dig:
"Vad heter det när man åker tåg och buss istället för bil?" - Mamma.

Vad har du druckit idag:
Julmust!

Vad var det senaste du åt:
Ostpuffar... tycker inte att man kan kalla dessa för ostbågar eftersom de inte är formade som bågar... haha!

Vad var det senaste du köpte:
Ett par silverörhängen till mamma.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Rosa! I'm a Barbie girl, in a Barbie world!

Vad är det för väder hos dig nu:
Mörkt och slaskigt. Det har regnat hela dagen så snön är nog antingen is eller borta nu...

Godaste glassmaken:
Beror på.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut inte!

Sover du tungt:
Jag drömmer varje natt, men jag vet inte om det är för att jag sover djupt eller lätt... (skratta inte, jag har redan sagt att jag har en plastskalle)

Drömmer du mardrömmar:
Inte så ofta, men jag har alltid konstiga, lite småläskiga drömmar. Sällan så att jag vaknar genomsvettig och anfådd, dock... bara så att jag måste gå runt och tända lite lampor ;)

Trivs du med ditt jobb:
Haha visst, visst... jag älskar mitt "jobb".

Favoritklädsel:
En av mammas tröjor, leggings och mina Hello Kitty-tofflor! Haha.

Favoritlåt just nu:
Ego, The Saturdays? Wordshaker? Jag vet inte, allt av The Saturdays, egentligen... haha jag är tragisk... men julmusik fungerar alldeles utmärkt också! Julens tid är här av Magnus Carlsson och Molly Sandén, My only wish av Britney Spears, The greatest time this year och We three kings av Aly & AJ älskar jag!

Vad ser du om du tittar till höger:
Kuddar, en golvlampa och en vägg!

Vad gör dig glad just nu:
Inget... jag är tråkig.

Vad ska du göra härnäst:
Publicera... sova? Jag veeeet inte!

Höger eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu:
Irriterad, arg, lite ledsen, lite rädd... ye kno.

Favoritgodis:
Sura meloner, salta sillar, Dumlesnacks...

Kläder just nu:
Gråa sweatpants och en röd, långärmad tröja.

Sommarplaner:?
Men i hela världen planerar för sommaren i december?!

Hur många kuddar sover du med:
Två.

Spelar du något instrument:
Nej, men jag vill kunna spela gitarr och piano! Och harpa! Och panflöjt!

Morgon eller nattmänniska: 
Nattmänniska!

Vad är viktigast för dig:
Mamma, pappa och min storebror Daniel :)

Är du kittlig:
Jaa, men jag kan ju låtsas att jag inte är det också! Hihi.

Snarkar du:
Tydligen snarkar jag OCH pratar i sömnen... läskigt...

Stjärntecken:
Jungfrun.

Äckligaste insekten:
Spindlar är ju inte insekter, men jag är helt ärligt rädd för alla insekter... fjärilar, nyckelpigor, flugor - you name it.

Längtar du mest efter just nu:
Ingenting... nyårsafton kanske?


(Första bästa bild. Jag och Emmi (och Sara, ur bild) flummade i dramasalen i början av året)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0