Christmas day

Varje juldag känns det sådär konstigt... jag vaknade vid nio och satte mig vid tvn med mitt gosiga täcke. Där låg jag och höll mig själv vaken, trots att ögonen sved, i flera timmar (från nio till halv två). Dessutom har det regnat hela dagen så det är alldeles slaskigt och brunt ute... det var den vita julen! Skit.

Jag hade tänkt fota alla julklapparna men av nån anledning blev det inte av... det var, precis som jag väntade mig, en riktigt trist julafton... alltså alla andra bloggare som firar jul skriver alltid "det här var min bästa jul hittills! Jag är så glad!", är det verkligen sant, eller säger de så bara för att det ska låta bra? Helt meningslöst... jag tror verkligen inte på en enda som säger att "julen var helt underbar!"... jag har inte haft en underbar jul sen jag var 9 år gammal, även om den firades med den lilla släkten som vi har här i närheten nästan alla åren...



(Okej, nu segar min dator ner sig!)

Jag ska visa mina julklappar efter jul... riktigt sent blir det, men det hör ändå till, så det får bli sen :P


Vad fick ni i julklapp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0