Bad

Jag har blivit riktigt dålig på det här med bloggen. Jag får väl be om ursäkt till mina trogna läsare som kommer tillbaka flera gånger om dagen för att se efter om jag har uppdaterat - jag ska försöka bli bättre! Och för att ni ska slippa komma tillbaka varannan timme så kan ni lägga till min blogg på bloglovin. Då ser ni när jag uppdaterar direkt.


Idag har jag inte gjort någonting. Jag gick upp lite tidigare än igår, men hela dagen har spenderats i soffan! Jag har nästan ont i baken på grund av det! Hahaha... imorgon ska jag i alla fall röra lite på mig, för då blir det plåtning för hela slanten! Askul :)


På tal om plåtning så har jag precis scoutat min kompis till en modellagentur. Ska bli skitkul att se hur det går! Håll tummarna, allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0