2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gick på bal! Och var i Stockholm för första gången :)



Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte nån av mina nära vänner, i alla fall.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Bara Danmark, men jag älskar Danmark så det är lugnt... typ :P

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mycket säkert, men jag har ju inte tänkt så så jag vet inte.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
5 juni, 7 juni.



Vad var din största framgång 2009?
Eh... jag har inte gjort så många framgångar, men att vi fick färdigt filmen var ju lite av en framgång... haha! Oj, vad stressade vi var!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte vad jag minns... bara vanliga förkylningar och klantgrejer, men inget stort.

Bästa köpet?
Den här underbart vackra datorn jag sitter vid nu!

Vad spenderade du mest pengar på?
Datorn, den kostade 5 990:-, pappa betalade 1 000:- så det tackar jag för :P

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Men vilka svåra frågor (för mig)... det var säkert väldigt mycket som gjorde mig glad, men just något speciellt som gjorde mig extra glad minns jag faktiskt inte...

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Womanizer - Britney Spears, Right round - Flo-Rida, Girls just wanna have fun - Miley Cyrus, On my own - Delta Goodrem.

Största musikaliska upptäckten?
The Pretty Reckless, The Runaways, Dima Bilan, The Undeserving... inte så stora upptäckter, egentligen, men de enda :P Jag är så instängd i min gamla tjejpop! Helt patetiskt... det enda jag egentligen lyssnar på nu för tiden är The Saturdays, och jag är medveten om hur tragiskt det är... men jag gillar sån musik!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog ledsnare... "pessimist" tänker ni säkert, men jag har förlorat väldigt mycker sedan studenten, så det är min anledning.

Vad önskar du att du gjort mer?
Stod upp för mig själv... gjorde det jag ville.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag är en riktig know-it-all och ska alltid ha rätt, och jag är väldigt envis så när jag börjar så slutar jag aldrig, trots att jag har dåliga argument... folk kan nog ha blivit lite irriterade på mig... haha!

Blev du kär i år?

Näe.

Favoritprogram på TV?
Hannah Montana, Idol, Melodifestivalen, Eurovision Song Contest... Gossip girl en väldigt kort period.

Bästa boken du läste i år?
Enda: Låt den rätte komma in. Haha jag har helt ärligt bara läst en bok i år... eller nej, just det! Den utvalde läste jag också... men låt den rätte komma in är bättre ;)

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag önskade mig inget när jag fyllde år, men jag fick väldigt fina presenter ändå.

Något du önskade dig men inte fick?
Som sagt, jag önskade inget. Jag tyckte att jag hade allt jag ville ha, så det behövdes inte :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hemma och firade lite smått med familjen. Inget stort.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om BrobyGrafiska 1) Inte låg i Sunne, 2) Inte krävde möten. Det hade varit perfekt!

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
I klädväg? Väldigt mainstream, jag blandade sött, omodernt och rockigt... mest omodernt och fult ;)

Vad fick dig att må bra?
Haha va?

Vem saknade du?
Min vän Ionela! Vi har inte träffats på flera år, men håller kontakten på andra sätt. Jag saknar henne sjukt mycket! 

De bästa nya människorna du träffade?
Jag träffade bara en ny människa i år, och det var Diêgo.

Planer för 2010?
Jag har inga planer! Jag vill ha planer! Ska försöka börja spela teater igen, i alla fall, jag mår dåligt av att inte få chansen att vara någon annan (=schizofren light)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0