15 december

Jag sitter här och svär år min enterknapp (svär=dumma enterknapp!) som helt magiskt hoppade ur tangentbordet och vägrar fastna igen... det börjar bli bråttom att köpa en ny dator nu känner jag! Känslan av att trycka på just den tangenten är ruskigt lik stunden då man precis har tappat en hörntand... helt plötsligt sitter den inte fast längre utan vinglar loss... riktigt obehaglig känsla... hahaha!

Jag kom för övrigt nyss hem från "stan". Mamma köpte en ny fettojacka till mig som seriöst är det fånigaste jag har skådat - två fickor som går rakt ner... eh? inga innefickor eller extrafickor att ha nycklar och sånt i, vem tusan orkar bära med sig en väska överallt? Är jag löjlig nu? Den var skön i alla fall, och säkert mycket varmare och mindre vass än mina två ulljackor... löjligt pris för den bara...

Annat än det köpte jag en Sibirienmössa... nu vet, såna pälsmössor som gamla tanter och ryssar har... nu har det ju blivit lite av en modegrej och den var riktigt mysig! Inte så jättesnygg, kanske, men vem bryr sig? Haha... extrapris med, så jag behövde bara betala 104,50:-.


Åhh vad arg jag blir på Enter! Man får antingen ta loss knappen och trycka på en liten gummipigg, vilket inte känns speciellt bra... eller att verkligen slå på den när man vill byta rad... GAHHH!!! PAPPA!!!!!! (Men nästa dator köper jag själv... pappa får bara gärna hjälpa mig att slå fast den igen ;P)




(Ursäkta detta oerhört osammanhängande inlägg... jag har problem att slå på alla tangenter idag, verkar det som... jag blir ju helt ställd när jag inte får trycka på enter för mycket! Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0