Mamamamango

Någon som har provat den här?


Det pågick en tävling för ett par månader sedan, om någon minns det? Man skulle designa den nya chokladen från Marabou. Jag hade tre bidrag med som jag var jättestolt över, speciellt den sista, som jag döpte till "Polynesien" (tyckte jag var jättevitsig där, när alla andra döpte sina kakor till "Söderhavet" eller något liknande). Designen på bilden är den som vann, och chokladen smakar Mango!
Jag har aldrig någonsin gillat mango, det ger mig nästan kväljningar... men jag var tvungen att prova denna ändå, och till min fasa innehöll den stora, torkade mangobitar som liksom smälte och blev som färsk mango i munnen... inte världens mysigaste upplevelse för en mangofob som moi, men den smakade faktiskt helt okej, trots allt! (Inte i närheten så delikat som Marabou Passion... som många jag känner avskyr med passion, hehe.) Den smakar faktiskt sommar, vilket faktiskt är lite deprimerande nu i Svalbard-vintern... så ja, de tänkte rätt, men den var inte gjord för mig... vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0