Besökarstatistik

Jag fick en liten överraskning när jag kollade min statistik för idag nyss. Det var mer än dubbelt så många som vanligt, och jag kan inte för mitt liv förstå hur det kommer sig!
Hur som helst, jag kollade min statistik på Google och såg denna vackra karta...

Flest från Sverige, såklart. Följt av USA, Kanada, Storbritannien och Norge, precis som ni kan se på min besöksräknare här på bloggen (jag har haft min analytics-sida sedan jag startade Tribeca, dock, så antalet stämmer bättre där.) Detta är alltså från början i november 2009 :)


Mina favoritstäder i Sverige...


... Favoritstaterna i USA, land nummer två bland mina besökare...


Och månadens favoriter. Här är det inte så många, men det kan ju bero på att jag inte bloggar så mycket... eller att det bara är en månad ;)

Nu till det roligaste!


... Vissa är bara fullkomligt störda (den där lampan? Va? :D), andra får mig att tänka "hur googlar folk?!", varför skriver ni hela frågor? Det känns så otroligt onödigt :D


För övrigt gillar jag nummer: 4, 6, 7, 10 (hahah!), 45, 48, 94, 95, 97, 98 och 100. Jag vet att Tribeca är både en bil och ett område i New York, men ni måste erkänna att det är lite kul ;)

Förstår faktiskt inte varför lampgustaf är med två gånger, och inte heller vad denna person tänkte när den skrev till "tribecas blogg"... har du sett något om en lampgustaf här innan, eller? :D Vad är en lampgustaf över huvud taget? These are the questions that haunt me.

Kommentarer
Postat av: aisha

Så skoj! Följ min blogg oxå :D

2011-05-13 @ 00:29:08
URL: http://aishas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0