Valet 2010

Jag har precis varit iväg och röstat. Jag bestämde mig redan i förra valet vad jag skulle rösta på, men eftersom jag bara var 16 år då, och inte hade rösträtt, så fick jag vänta!  Jag förstår heller inte varför alla ska envisas med att inte berätta vad de röstar på! Jag röstade på Socialdemokraterna för att jag har förtroende för dem. Jag gillar Mona Sahlin, både hennes politik och personlighet, och jag förstår inte varför alla hatar henne så mycket! Gör ni det så får ni gärna argumentera lite i kommentarsfältet, för jag är otroligt nyfiken!


Förresten. En rik person blir inte sjuk och fattig om De rödgröna vinner, men vad händer med de sjuka och fattiga om Alliansen vinner? Värt att tänka på. Var inte egoistiska. Karma's a bitch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0