Show 'em what you've got


Jag är bara så cool. SÅ cool. Peace in, war out, liksom.


Hehe... "försök att se söt ut... bara försök, det gör inget om du ser ut som ett roadkill, jag lovar!"


Haha okej, nödvändig bild alltså. Jag älskar det där läppbalsamet! Alla smaker (Coca Cola, Fanta Orange, Sprite, Fanta Pineapple) är helt underbara, förutom Fanta Strawberry... tur för den att den ger en så fin färg på läpparna, annars hade jag nog slängt den :P


Baby, baby, baby, ooooohhhhh (Hahahaha näää, jag har inte Bieber-fever, jag tänkte mer på The Saturdays cover... hihi!)


Hahahahahaha var tvungen, mitt ansikte på den bilden påminner mig starkt om köttbullar och potatismos!


End of ego-session number 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0