Hoppsan!

Kom precis hem från polisen... det känns ju lagom bra just nu, vi får se vad som händer. Jag trodde aldrig att jag skulle komma därifrån! Trodde att jag skulle hamna bakom galler direkt :(


Haha nej, skämt åsido. Eller egentligen inte, bara det att det var en dröm... en otroligt jobbig dröm, som kändes otroligt verklig och otroligt störd (otrolig, med andra ord!)

Vad den handlade om minns jag inte riktigt... tror inte jag fick någon rätsida på det när jag sov, heller... men, men! Poliser, ni vet, ju mindre brott = desto större straff!

Hehehe...

Kommentarer
Postat av: melster

läskig dröm :O

2010-10-11 @ 09:29:50
Postat av: therese - seul.blogg.se

haha men usch! hatar såna drömmar som känns så verkliga :P

2010-10-11 @ 22:43:03
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0