Mår inte bra :(

Igår vaknade jag och var jätteyr, och det satt i hela dagen. Idag vaknade jag klockan 6 och mådde verkligen jättekonstigt... skakade och kände mig allmänt sjuk... det försvann, men när jag gick upp senare kände jag mig yr igen... det försvann när jag var ute idag, men nu känner jag mig sjuk igen... usch, det här är verkligen inte roligt... känns nästan som om jag håller på att få influensa eller nåt (har aldrig haft det innan, så jag kan ju inte veta... men tror inte jag har mått såhär förr)...

Vad ska jag göraaaaa? :( Jag är hypokondriker så jag tänker alltid att det är det värsta :(

Kommentarer
Postat av: mel

stackara liten :(

2010-11-11 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0