Nytt hår!

God morgon, världen! (Jag är fullt medveten om att klockan snart är sju på kvällen... men jag har ju inte skrivit något idag, så vi låtsas att det är morgon, helt enkelt!)


Tänkte i alla fall visa mitt hår, jag klippte mig ju i förrgår!

Nu har jag ju visserligen lockat håret lite på bilden, så det är ju givetvis lite längre naturligt, men ändå! Jag är faktiskt väldigt nöjd! Det ser mycket friskare ut nu än det gjorde förut!




(Haha, bara för att jag gillade den frisyren, min härliga putmage (som för övrigt bara är skjortan, haha!) och mitt förstoppade ansiktsuttsyck...)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! :D:D

2010-03-30 @ 22:10:28
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0