Who took my cassette player?

Hej bloggen! Idag har jag varit ute på långpromenad med Marielle. Mina fötter är helt mörbultade nu, men det gör ingenting, för det var så himla fint väder ute! Inte fullt lika varmt som igår, men ändå väldigt mysigt!

Jag försökte dessutom få Marielle att börja gilla Satellite, och jag tror att hon börjar ändra åsikt lite nu... hon sjöng faktiskt med lite i slutet ;)




Hahaha oh kolla minen, julskinka, någon?


Marielle är inte med på bilderna eftersom hon är så otroligt kameraskygg... hon står mest bakom kameran :P

Kommentarer
Postat av: mel

jag kommer aldrig ändra åsikt om den skitlåten ;)

2010-06-05 @ 20:59:42
Postat av: Rebecca

Det är ingens skitlåt :(

2010-06-05 @ 22:08:59
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: mel

ehm enligt mig är de deyt (A) kom du ihåg när du skrek inne på konsum när jag sa att du hade en spindel på din axel. haha shit vad jag skrattadr :P

2010-06-06 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0