27 juni

G'day mates! Idag har jag övningskört för första gången! Det gick väldigt bra, faktiskt, och det kändes som om jag hade kört bil förut... men det har jag ju inte ;)

Sen gick jag och mamma på en "liten" promenad. Jag älskar faktiskt naturen på sommaren! Visst, spindlarna hade gärna fått utrotas helt och hållet (dra inte upp sagan om hur många flugor som hade funnits då, för det gör mig verkligen ingenting!) men annars är naturen ett enda stort mästerverk.



Min solbränna på bilden är tyvärr inte äkta... det blev så när jag la på ett filter på datorn... haha!


Vi gick in på en söt koloni i utkanten av stan... heter det koloni, förresten?

Som en hel by full med lekstugor och vackra trädgårdar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0