Anledningen...

Anledningen till att jag inte skriver så mycket längre, är att jag försöker komma på vad jag egentligen vill göra med den här bloggen. Vill jag fortsätta som jag gör nu? Vill jag bli mer personlig? Vill jag skippa personlighet och bara skriva om mode? Vill jag ha lite av en nöjesblogg? Humor? (Fast stryk det där sista... min humor skulle få en sten att gråta...)


Så därför kommer det bli väldigt magert med uppdateringar här nu ett tag, men jag tänker inte stänga bloggen! "Förr" kunde jag skriva flera inlägg om dagen, och nu när jag inte har skrivit på vadå? Två, tre dagar? Det känns faktiskt verkligen, tro det eller ej! Jag loggar in på blogg.se, trycker på Skapa och kommer på att jag inte får skriva något! Haha, det är så jobbigt! Men varför ska man skriva när man inte har någon inspiration? Det är lite knepigt det där, men snart kommer jag igång igen!


Har ni några förslag på hur ni vill att bloggen ska vara? Vad vill ni att jag ska skriva om? Help me out! :)



(Oj vad trött jag ser ut... höhö...)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Hupp i tupp! Inte tänker jag städa åt dig för en krona i timmen ;) Glöm det min lilla prinsessa!



Förresten! Jag tycker din blogg är mycket intressant vad du än skriver om för då får jag veta vad som händer i ditt liv! :) Det får jag ju som inte längre på något annat sätt. Så fortsätt skriv som du gör! kramspasmer!

2010-01-11 @ 16:00:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Jag håller med Sara, men det där med nöje lät väldigt spännande, hur menar du med det?

2010-01-11 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0