1 januari 2010

Hej, bloggen! Jag är så otroligt trött och uttråkad idag. Jag har suttit i soffan sen halv tolv och glott på filmer och ätit saffranssnurror... jag har både hunnit önska att jag levde på 20-talet (Alla vi barn i Bullerbyn, vem vill inte leva så?!), 30-talet (Trollkarlen från Oz, puffiga klänningar, korkskruvslockar, rubinskor och fantasiland) och... när utspelar sig Harry Potter? 80-talet, väl?

Nu önskar jag hur som helst att jag inte hade ätit alla bullarna... jag mår inte så fräscht, om man säger så... haha usch!


Hoppas att ni alla får ett bra nytt decennium! Snart är vi alla flappers igen! Wohoo! (Om tio år, alltså ;))

Kommentarer
Postat av: feveeh

sV; hahha jo vem vet, men är nte så dålig i skolan igentligen, bara saker som gått lite snett:)

2010-01-02 @ 00:43:44
URL: http://feliiciiawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0