Vad hände nu??

Kvoterar de in tjejer i Melodifestivalen? Visst, Anna har en fin röst, men den där låten har ingen refräng och är en enda röra av... nä, okej, jag skonar henne. Peter Jöback, däremot! Åh, vad är det ni hör i den låten, kära medmänniskor?! Tråkigare har jag aldrig skådat! Och gud vad han överdriver med rösten, så bra är han faktiskt inte... (inte alls, faktiskt).

Jag kan väl erkänna att Sibels låt var mycket bättre i studioversion än live, men hon förtjänade i alla fall en femteplats! Och NEO skulle ha haft Annas plats... eller helst Jöbacks...


Jag säger bara att om vi skickar Jöback så gör vi samma dumma misstag som alltid. Spy inte ner Europa, vi kan bättre än såhär!


NEO for Oslo! Det enda logiska! Saade står tätt bakom, men NEO är den enda värdiga vinnaren, han har en sån utstrålning och sån härlig låt att det inte är klokt! Snälla, snälla, rösta inte dit Hollow, jag ber er!

Kommentarer
Postat av: DickeFix

Håller med dig. Jöback sjunger gudomligt men låtens refräng är ju så lam och intetsägande. Och Annas låt orkar jag inte lyssna på mer än en gång även om hon sjunger bra. Tycker Sibels låt var bäst trots att den var lite överarbetad med de två fakesluten och trots att Sibel sjunger bättre än hon rör sig på scen. Tror dock att "Stop" har potential att bli en hit utanför Sveriges gränser om man satsar på marknadsföring. Tyvärr är det nu bara att inse att det inte finns något bidrag i år som har chans till en topplacering i ESC. Men världen går ju inte under för det.

2010-02-27 @ 23:42:45
Postat av: Rebecca

Jag tycker verkligen inte att Jöback sjunger "gudomligt"... jag tycker nog att de flesta som har gått till finalen sjunger mycket bättre än han, jag stör mig på det där konstiga lätet han stöter ut i varje ny rad :P



Och så tror jag visst att vi kan ta en topplacering i år, om vi röstar dit rätt låt. Alla länder har skickat en ballad eller en midtempolåt i år (förutom vissa nordiska länder), och nu har vi ju världens chans att sticka ut! En topplacering tror jag att vi lätt hade kunnat ta om vi skickade Eric Saade. Det numret har precis allt, det kan inte gå fel!

2010-02-28 @ 15:30:59
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: Maria

jag tycker inte jöbacks låt var bra, inte många i årets melodifestival som var. allt bra annars? :)

2010-03-01 @ 20:37:31
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0