Schlagerskräll!

Den typen av skrällar älskar jag! Tjejerna från Timotej dök upp från ingenstans och sopade banan med en låt som (tydligen inte?) kom några år försent... woot woot!

Annars står jag fast vid att det var otroligt tråkig musik idag. Alcazar hade stulit introt till Viva la vida av Coldplay, Crucified Barbara är ett gäng wannabe The Runaways, Timotej stal Alexander Rybaks Fairytale-stil (och de allra sista tonerna... BAM!)... och låter inte Elin Lanto skrämmande lik Britney Spears? Fy vad jag gillar hennes röst!


Men ja, jag har inte så mycket mer att säga. Tror inte att någon från denna vecka kommer vinna Melodifestivalen, och gör de det så blir det bye bye Eurovisionfinal, haha!

Nej, jag hoppas att Anna Bergendahl och Sibel strålar nästa vecka. Vill helst inte att Pernilla Wahlgren vinner, tycker det börjar kännas tråkigt med second hand-artister nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0