Känner mig lurad... på 1 453 kronor...

:(


Jag var dum nog att lämna pappa ensam med själva bokningen, då jag tydligen var tvungen att göra nåt annat... JAG ÄR EN IDIOT!!! Pappa sa att han bokade block 32, men jag såg precis layouten och insåg att det inte alls var block 32. I mailet jag fick stod det block 142... blocket precis jämte de billiga platserna, så jag hade ju lika gärna kunnat spara 600 kronor och flyttat ett hack åt vänster... men, nej! Pappa gjorde det och flyttade bak ett helt block! Känns så himla hopplöst, jag trodde att vi hade fått bra platser, men det sket sig totalt :(





Ser ni den röda tårtbiten precis över ordet "precis"? Den röda... där trodde jag att jag hade fått platser... men jag fick platsen längst ner jämte den gröna... precis vid kanten jämte den gröna (som kostade 600:- mindre...). AHH!!! Är jätteledsen nu, långt bak, nära de dåliga platserna... helvete!! Skulle gjort det själv :(

Kommentarer
Postat av: mel

stackars liten :(

2010-12-14 @ 11:04:54
Postat av: Nela

DU får i vrajefall gå ju. Bättrre att sitta hemma i soffan som du själv sa. Och kom ihåg, man lär sig av sina misstag. Så att alla misstag som man gör är inte riktigt misstag utan det är något man lär sig och resten av livet har nytta.

2010-12-16 @ 08:52:31
URL: http://sens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0