Eurovision Song Contest 2011!!!


Bild: EBU, NDR

12:12 den 12 i 12 skulle biljetterna till nästa års Eurovision Song Contest släppas. Det blev fördröjt några minuter, och sen var det bara att uppdatera, uppdatera, uppdatera nonstop i cirka 2 timmar, eftersom jag uppembarligen inte var den enda som ville ha biljetter... sidan crashade.

Helt plötsligt uppembarade den sig... arenalayouten! Jag trodde faktiskt att det var kört, men jag fick mina biljetter! Helt galet vilken tur man fick helt plötsligt! :D

Nu kan jag inte vänta tills den 14 maj 2011, då jag ska åka till Düsseldorf och se denna underbara tillställning. Vi får hoppas att platserna är så bra som jag tror. 145 euro är inte lite pengar! Sen får vi ju hoppas att Sverige tar sig till final den här gången, och en vinst hade ju inte varit helt fel! Jag ska vifta med en svensk flagga oavsett hur det går ;)


Kommentarer
Postat av: mel

sweet dude:P

2010-12-12 @ 23:14:53
Postat av: sara

Är de sant?? ska du på finalen?? Wow :D Din dröm går ju i uppfyllelse! <3

2010-12-13 @ 09:05:08
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0