15 december

Nu är det bara nio dagar kvar till jul, men det kunde lika gärna ha varit 109 dagar kvar! Är det någon mer än jag som inte känner av julen överhuvudtaget? Vi har knappt något julpynt här hemma! Ljusstakar och en stjärna i köksfönstret... inga diskussioner om julklappar, inga önskelistor, inget julbak... det känns otroligt tråkigt! Jag saknar verkligen julen som den var för några år sedan.

Vissa brukar säga "det är gemenskapen som gör julen till det den ska vara! Njut av det istället!", men vad gör man om man inte har någon gemenskap? Det känns så deprimerande när alla klagar på att någon i släkten uteblir i år, eller att de inte får tag på en tillräckligt stor julskinka... jag blir så ledsen! Jag vill ha en riktig jul... det behöver inte ligga femtio julklappar i tomtesäcken eller under granen! Det behöver inte vara så tjockt med människor att man får syrebrist! Jag vill bara veta att folk bryr sig... att folk inte har glömt bort mig... men det kommer aldrig att bli som det var för fyra år sedan.


Och nu till något roligare: Hotell i Köln för fem dagar i maj: CHECK :)

... Nästan pank: CHECK. Men det är värt det, hoppas jag... Tyskland, Eurovisionfinal, lyxhotell (haha, men frukosten får man betala för själv ;)) och förhoppningsvis mer kul där borta än hemma i soffan :)

Kommentarer
Postat av: sara

Gumman jag har inte glömt dig! Aldrig kommer jag göra det <3 Jag saknar dig hur mycket som helst. Du är ju en av mina bästa vänner. Hur kan man någonsin glömma en bästa vän? Det är något jag inte kan förstå. <3 Förresten, hur ser dina dagar ut vecka 52 och 1?

2010-12-16 @ 08:34:21
URL: http://aliassara.blogg.se/
Postat av: Nela

Ska du till eurovision?

2010-12-16 @ 08:49:38
URL: http://sens.blogg.se/
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 19:50:13
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Melster

dude jag skullle aldrig glömma dig :(

2010-12-20 @ 11:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0