Chasing echoes

Förra året tog jag studenten, och redan två år innan dess började jag planera mina två bästa vänners studentpresent!

Jag var väldigt långsam, och det är inte förrän nu presenten är 99% färdig. Kan ni förstå det? Ett år! Hur som helst så är jag väldigt nöjd med resultatet och jag hoppas att Sara och Louise kommer att bli glada! Först ska jag bara vänta in DVD-skivorna, sen bränna och fixa omslaget... det suger lite att inte ha en skrivare till hands... jag får liksom fixa allt för hand... jippi? Men, men, alltid kul med personliga saker :P



För övrigt så håller jag på att rensa datorn. Den ska in på sjukhuset imorgon och bli lagad! Det var faktiskt under städningen jag hittade presenten (som för övrigt är en film som vi gjorde tillsammans genom skolåren)... Hade tänkt hålla det hemligt tills de får presenten, men Sara vet redan vad det är och Louise har nog glömt bort det totalt :P


Oooookej, nu blev detta ett totalt ointressant inlägg som ingen kan relatera till, men äsch, jag är bara människa!


(Ingen aning om vart rubriken kom ifrån... vet att det är en låt i alla fall ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0