3:03

Jag ger aldrig upp på något jag verkligen vill. Aldrig. Även om folk försöker övertyga mig om att det inte finns någon chans eller något hopp, så kämpar jag vidare. Det är inte värt att ge upp. Vet man vad man vill, så ska man kämpa för det, vad det än gäller! Det är så korkat att låta sig övertygas! Som jag läste någonstans: Never give up on something you can't go a day without dreaming of.

Men nu har jag nästan nått den punkten då allt känns meningslöst. Jag vill ju så gärna fixa det här, men tiden börjar rinna ut och jag är alldeles blank i huvudet. Det är nu eller aldrig. Fixar jag det här, eller är det ens lönt att försöka?

Håll tummarna för mig. Jag uppdaterar er den 3 september om hur det går... (bara för att jag är besatt av siffran 3 (eller 33, men det finns inte 33 dagar i augusti)).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0