27 augusti

Jag har inte skrivit något sedan igår, men jag kan ju berätta att jag fick en jättefin svart gitarr, målardukar och akrylfärger, en sjal, ett doftljus som luktar kanelbullar, nagellack och graffitinagellack (det nya från Isadora, de mörka förgerna blir skitcoola!), locktång med 13 delar, choklad, pengar, en tjock tröja och en plåtburk med ganska många läppbalsam från Coca Cola... smaker som Coca Cola, Coca Cola Vanilla, Sprite, Fanta, Fanta Strawberry och Fanta Pineapple... haha älskar dem, men jag undrar hur mycket socker det är i... det smakar socker på läpparna i flera timmar efteråt!



Storebror Daniel och jag... haha :P




Ja alltså...

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0