18 augusti

Hur tusan är det möjligt för tiden att gå så fort? En minut är ju fortfarande 60 sekunder, menar jag... men det måste ju gå fortare, eftersom jag fortfarande känner att det är juli 2009? Det är konstigt, det där... jag trodde att tiden bara går fort när man har roligt... jag har ju inte direkt roligt, om man säger så... men när jag var i Oslo gick tiden väldigt långsamt. Hur förklarar man det? Jag hade jättekul i Oslo! Knasigt.


Jag hittade lite bilder från mammas kamera nyss, förresten. Jag lägger inte upp alla, eftersom vi fotade nästan samma, så det blir två bilder på mig istället... hehe... ;)




Vad jobbigt det måste vara att stå i en sån där - sak -i flera timmar utan att få röra sig. Allvarligt, jag hoppas att dessa vakter får bra betalt, för jag skulle aldrig ställa mig i en sån... överhuvudtaget. Skulle ni?

Kommentarer
Postat av: mel

klenis ;)

2010-08-19 @ 14:13:54
Postat av: Rebecca

Du svarade inte på min fråga, Marielle. Skulle du? ;P

2010-08-19 @ 14:55:09
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0