Vad betyder "3"?

I flera veckor (vi säger 3 veckor och 3 dagar, bara för att det låter så dramatiskt!) har siffran 3 hemsökt mig... alltså på riktigt! Vart jag än tittar så finns det en trea där, och varje natt, exakt 03:33, bara råkar jag titta på klockan... samma med 13:13 och 23 (alltid en trea!).

Vad tusan betyder det? Jag tycker nästan att det är lite otäckt... kommer något att hända den tredje mars nästa år? Eller om tre månader? Eller när jag är 33 år gammal? Hjälp?




Och så är det ju bara lite mystiskt att jag postade det här klockan 00:23:53... två treor igen... gahh! Fast lite spännande är det ändå ;)

(Nu när jag uppdaterar detta står förresten klockan på 00:33...)







7 treor, och 3 fyror... hmm... hahaha, okej, okej, jag överdriver lite, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0