Tråktråktråktråk

Vissa dagar har man verkligen ingenting att göra. Idag har jag till exempel suttit vid datorn hela dagen och bara glott på skärmen. Jag gör verkligen inget vettigt, utan sitter bara här och zappar mellan två Eurovision Song Contest-radiokanaler... varför är det så himla svårt att komma på något vettigt att göra? Jag hade ju kunnat gå ut en sväng, men det var helt enkelt bara den där tråkiga musiken som betydde något...

(Och nej, Marielle. Eurovisionförbudet fungerade inte det minsta! Det slutade med att jag hörde den där musiken när jag sov... om jag minns rätt så vaknade jag med en riktigt irriterande technolåt på hjärnan... (This is my life, Island 2008, kanske?), så det blir inga fler förbuddagar för mig... det får bara motsatt effekt, haha!)


Kommentarer
Postat av: Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist

Sånna dagar är grymt jobbiga!

2010-04-19 @ 06:11:38
URL: http://www.mondoblog.se/principessan
Postat av: nella

Hej!

Har du, eller vet du någon, som har erfarenhet av Naturdiet? Tänkte börja med det, men vill inte tro på folk som skriver på dv. internetsajter att de har gått ner 18kg på två veckor osv.. Vill prata med någon som man vet är en vanlig person, och inte någon försäljare av något slag. Hoppas du förstår vad jag menar, haha :)

2010-04-19 @ 10:21:26
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: mel

jo du becca jag vet att du kan klara dig utan ESC en hel dag.

2010-04-19 @ 12:18:14
Postat av: Rebecca

Mel: Nä, du förstår inte! Jag blir påmind hela tiden! Har du märkt hur ofta de nämner ESC i vardagen här i Sverige? Gå in på Kvantum och kolla genom tidningarna, det är för tusan Rybak på varenda jäkla omslag xD

2010-04-19 @ 16:18:23
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0