Nattbabbel...

Jag har sjukt ont i huvudet just nu, och har haft det i ett par timmar, så jag tänkte gå och lägga mig nu... eller egentligen för tre timmar sedan, men ni känner mig... typ...


Jag har i alla fall funderat över lite saker... visst vore det coolt om man lyckades göra en sak man aldrig har gjort förut, varje dag? Till exempel:


Måndag: Bli världsförälder
Tisdag: Råna sin granne
Onsdag: Bada naken i ån
Torsdag: Måla på canvas
Fredag: Ta med katten till ICA
Lördag: Ät räkor med chilisås (mina vänner förstår den)
Söndag: Knacka dörr ensam mitt i natten och sälja teckningar


Vad säger ni om det? Kanske borde ändra schemat lite, dock... jag kan liksom inte måla... men det andra går väl an?

Sen vore det kul att förändra något... göra något drastiskt liksom, som att klippa av håret och färga det platinablont eller korpsvart... eller byta namn... det vore väl lite fräscht?

Jag får sova på saken så återkommer jag med besked imorgon.

God natt, mina små påskkycklingar ♥



Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Imponerade att du höll med mig - jag har noll koll när det gäller kläder, och de enda jag är säker på är snickarbyxor =P



Sv: Tack så mycket! =)

2010-04-04 @ 10:03:35
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: hemlig beundrare

helvete va snygg du är!!

2010-04-06 @ 12:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0