"Tyck synd om mig"-inlägg

Det suger lite just nu för att...

1. Jag kan inte blogga i Internet Explorer, för att jag var dum nog att installera BETA-versionen av Internet Explorer 9. Gör inte det, det suger.

2. Jag fick precis reda på att Sverige tävlar i semifinal 2 i Eurovision Song Contest. Den finalen är den 12 maj och jag åker till Tyskland den 10 maj... vänta nu, jag missar båda semifinalerna... JIPPI... länderna som tävlar i finalen blir en riktig överraskning för mig... åh :(

3. Norge, Island och Finland tävlar i semifinal 1. Sverige har liksom bara Danmark, och Danmark hatar Sverige. Bye bye, final :) Bähh.

4. Jag håller på att flytta till the ghetto. Det suger det också.


Kanske kunde se semifinalerna på hotellet i Köln om vi hinner det... det vore kul... och Tyskland får rösta på semin Sverige är med i... så då kan jag rösta på Sverige ;)

Kul att nästan alla punkterna handlade om Eurovision. Jag är en nörd...

Kommentarer
Postat av: mel

haha din stackare med du är smart:P

2011-01-17 @ 19:37:03
Postat av: Hanna

Om du är i tyskland kan du väl titta? Fast med en tysk kommentator :P eller på svt24 eller vad det heter där de sänder från sverige i utlandet.



Jag kan skicka mail med vilka som går till final så du slipper överraskningen om du vill :)

2011-01-29 @ 17:19:35
URL: http://mahahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0