Super Saturday!

Jag hade väldigt konstiga drömmar inatt, men de var verkligen inte hemska! De var faktiskt jätteroliga, haha!

En av drömmarna handlade om att jag, Sara och vår gamla teaterlärare Alexandra, skulle göra en film... eller det var en film från början, men sen blev det mer som en blandning av en pratshow (ala Jerry Springer) och en dokumentärfilm... vi var i alla fall vid en köksbänk och hade pluggat in sladdarna till kamerorna och monitorn och skulle precis börja filma... sen kom Alexandra och sa att vi skulle läsa Kenzas blogg, för att hon hade tagit upp ett ämne vi kunde använda oss av...

Vi läste då något om någon personlighetsdag... (Kenza hade dessutom skrivit att hon hade drömt om det, och tyckte att det verkade vara en toppenidé xD). Personlighetsdagen gick ut på att man skulle klä ut sig till den personen man känner att man är, men inte ser ut som...

I samma ögonblick satt en massa tjejer och killar på rad. Alla hade peruker av konstgjort hår och färgstarka kläder på sig, och gjorde väldigt överdrivna gester och pratade som... skåningar som försöker (väldigt intentivt) att prata stockholmska... ungefär så... det var väldigt underhållande!


På andra sidan rummet satt min katt Mia och sov i en toalettrulle.


Sen började Sara krama en docka, och då kom en man i 30-35-årsåldern och började jaga henne... hon hade tydligen stulit hans dotters docka... Sara sprang iväg som en raket, men jag var inte lika snabb, så han högg mig i ryggen med en fet kanyl, och då vaknade jag...

Eh... ja, knäpp dröm, som sagt... hahaha!



Hur som helst, jag vaknade till strålande solsken klockan nio på morgonen och var superpigg(!), men somnade om(!!!!) (ursäkta mitt utropsteckensfnatt...) och vaknade sedan vid 11:20 och var supertrött... vadå misslyckat? Jag är i alla fall på strålande humör idag! Vet ni varför?

NU ÄR DET VÅR!! Jag lovar, det dröjer inte länge nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0