Parfume



Jag var tvungen att prova min nya fotostudio! Tyvärr var ena lampan (så retro, den är från 50-talet!) mycket bättre och starkare än den andra, så det blev en ful skugga bakom den stora flaskan... men det gör inte så mycket!

De där parfymerna är för övrigt mina favoriter! Jag fick dem i julklapp av min bror och de luktar så otroligt gott att det inte är sant! De luktar verkligen naturligt och fräscht, så gillar ni sånt så ska ni absolut kolla in dessa! Mellan 45 och 100 kronor på Yves Rocher!


(Och nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar! Älskar det, men har inte sett något avsnitt alls från den här säsongen...)

Kommentarer
Postat av: Cherie

Jag har den som luktar kokosnöt! Älskar den, den luktar sommar, prova den :)

2010-03-29 @ 21:31:01
URL: http://cheriemylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0