Good times!

G'day mates! Jag vaknade och hade jätteont i magen och var tung i huvudet idag... det är bättre nu, dock, och trots att det är grått och regnigt ute, så är jag väldigt tacksam för det... vet ni varför? Det regnar! Regn = vår! :)


Jag sitter i alla fall här och går genom min gamla bilddagbok... hittar massor av spännande gamla bilder. Jag fick också veta att det var exakt ett år och en vecka sedan vi filmade För evigt er! Shit, vad tiden går fort! Det är nästan lite läskigt...


Och på tal om läskigt...



Jag hittade den här bilden från dagen då jag, Sara och Emmi (som jag för övrigt saknar så mycket att det gör ont!) lekte med strålkastarna och musiken på våra mobiltelefoner... haha, det var så himla roligt och jag hade världens träningsvärk efter allt dansande och hoppande dagen efter... good times, good times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0