Förlåt...

Jag vet att min blogg är patetisk nu för tiden, och det handlar inte om att jag inte har inspiration till att skriva, utan mer att jag faktiskt inte orkar börja. Nu på senaste tiden har jag bara kännt mig så löjlig och korkad och allmänt meningslös! Kom dessutom på att det känns som om folk känner mig bättre än jag själv gör... att folk jag inte känner så väl vet saker om mig som bara min familj och mina närmsta vänner vet... ibland får jag Truman Show-vibbar från människor... hur tusan kan de veta det om mig? Jag fattar inte... det är så otroligt obehagligt att jag inte vet vad jag ska ta mig till!

Och till lite gladare nyheter: Solsken varje dag i en vecka, vad säger ni om det? Trist bara att det är -15 på natten och 10 grader på dagen... (JA, 10 grader! Sjukt va? Snön vill inte smälta ändå, dock... och det kanske beror på att det råkar vara -6 idag... haha! Men det har faktiskt varit 10 grader, jag lovar!)



Den här bilden togs 1 april 2008 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0