16 mars

Hej bloggen! Hur mår ni idag? Jag mår inte alls bra... min mage är riktigt arg på mig men jag vet inte varför... det är i alla fall lite bättre nu än det var för några timmar sedan, men det gör fortfarande ont... det är lite tröttsamt, faktiskt... så jag ligger fortfarande i sängen i ett rum med rullgardinerna nere och lampan släckt... det enda ljuset kommer från köket (det lyser in hit eftersom det är mittemot) och datorn...

Men jag ska försöka att inte låta fööör pessimistisk, för sånt är ju aldrig kul, eller hur? Som vanligt tänker jag: "Det hade kunnat vara värre!". Det kan alltid vara värre, så det gäller att inte ömka sig för mycket...


Nu vill jag göra något kreativt... skriva något... haha, vi får se hur det går med det! Jag är ju inte den som slutför sina arbeten, menar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0