Upptäcktsfärd

Jag vet att det är sent, jag vet att du är trött och jag vet att det är dumt att väcka dig...

Okej, så trött är alltså jag... hur som helst, jag är på upptäcktsfärd på datorn och hittade en hel del roliga videor (Några videor visade hur vi kämpade med projektarbetet förra året... sjukt roligt, filmerna visar all desperation och glädje när filmen först blev färdig, och vi sen kom på att vi hade glömt bort en hel del och fick börja om... värsta dokumentären, haha! (Sjukt internt, vet inte ens om Sara förstår vad jag pratar om... men ändå... xD))


Hur som helst, jag hittade den här bilden på mig och Emmi:



Visst ser det ut som om jag: the biggest bitch in town, precis har varit riktigt elak mot Emmi: the sweetest girl in town? Haha stackars Emmi...

Fast så var det ju inte riktigt... jag vet verkligen inte varför jag ser så otroligt bitchig ut, eller varför Emmi ser så ledsen ut... bahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0