Studenten 2010!

Idag drog jag på mig min alldeles-för-dyr-för-att-bara-ha-en-gång-klänning och gick iväg på studentutsläppet (ja, det heter så här... utsläpp... som prutt... jag vet att de flesta av er säger utspring, men ni är mer civiliserade än vi här ute på bondvischan). Det känns verkligen helt sjukt att det var ett år sedan jag själv tog studenten! Det är verkligen helt galet hur fort tiden går!

Årets studenter hade i alla fall tur med vädret, vilket jag själv inte hade... det var jättekallt ute förra året, och så regnade det lite till och från också. Nu är det skinande sol och över 25 grader i skuggan... lite väl bra, kan man tycka, men skitkul för dem!


Fina Sara i hennes fina klänning och fina solglasögon! :)


Verkligen inte världens bästa bild, men den får duga! Haha :)


Några av de fina teaterstudenterna... och en väldigt passande Jolly Rogers-flagga ;)



Förra året tog ju jag, Sara och Louise studenten... ja, FÖRRA ÅRET! För praktiskt taget exakt ett år sedan, dessutom... förlåt för att jag ältar, men det är verkligen HELT SINNESSJUKT!!


Champangefrukosten den 5 juni 2009.




Jag och mitt plakat... haha, alla hade bilder från när de var runt ett år gammal, men jag var hela fyra år på min! Gamla tanten, ju!


Vårt flak. Vi hade seriöst det bästa flaket på hela skolan... DJ och allt... tror vi hade störst flak, dessuton... fy vad vi är bra ;P


Jaa, det var ett år sedan... ursäkta mig, men DET ÄR SÅ SINNESSJUKT!!


Grattis alla som tog studenten idag, som har tagit studenten i år och som kommer att ta studenten i år. Det är sjukt roligt men det går över på ett ögonblick, så ta vara på tiden, oavsett om det regnar och är kallt! Gnäll inte, ni ångrar er sen ;)

Kommentarer
Postat av: mel

ey skyll inte på fotografen att bilden ite blev bra :O

2010-06-04 @ 20:37:11
Postat av: Rebecca

Jag nämnde inte ens fotografen xD

2010-06-04 @ 21:13:47
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: mel

eehh jo ;) du sa den blev ingen br abild men den duger ;)

2010-06-04 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0