Strawberries and cream

Tro det eller ej, men jag åt mina första jordgubbar för i år idag! De är så fruktansvärt dyra, förstår verkligen inte att så många har tryckt i sig jordgubbar sen i våras... helt galet!

Nu är jag i alla fall sjukt sugen på chips... jag blir alltid det när jag har ätit något sött! Jag vill ha en påse Sour Cream and Onion, men bara ICAs duger! (De är otroligt underskattade, prova dem! Men utan dipp, de smakar väldigt mycket så det blir kaka på kaka med dipp också, haha!)

Vi har tyvärr inga chips alls hemma, så jag får knapra på lite dill eller något (jag lovar, det hjälper! Men chips är ju så mycket godare!)

Ehh... nog om det, nu ska jag titta på The Ring!


Jordgubbar med glass och vispad grädde = SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0