Marabou!




Jag tycker nästan inte att det finns en godare choklad än Passion. Alla jag känner tycker att den är totalt vidrig, och jag förstår verkligen inte varför... Polka är dock lite överskattad, då den egentligen hade kunnat heta "Marabou Mint" (och den finns väl redan, om jag inte misstar mig?), om det inte hade varit för de röda och vita kulorna i...


Innan idag var jag och mamma ute med katterna i innergården (låter som om vi bor i ett slott nu, men det får ni gärna tro om ni vill, haha!), och det är så otroligt fint väder! Himlen är klarblå och solen skiner och allt är så vackert! Jag blir alltid sugen på att resa när det är så fint väder, men jag känner också: "Shit, jag tar ju studenten snart!"... jo, det är faktiskt sant, och jag tog studenten redan förra året! Jag känner mig smått mentalstörd.



Jag kan inte fatta att den där bilden togs för exakt ett år sedan om två dagar... helt galet!


Ja. På tal om choklad, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0