Grattis, Sverige!



Sverige firar ju inte sin nationaldag på riktigt samma sätt som de gör i USA... här tänds inga fyrverkerier, inte! Och inte heller gör vi som Norge, för de enda som har nationaldräkt här är kungligheterna. Sverige har lite att lära sig, tycker jag! Det enda roliga med just denna 6 juni, är att alla studenter ska på bal idag (tyvärr är jag inte välkommen i år... haha!) och vädret är helt fantastiskt! Snacka om tur för alla årets studenter härifrån! Det enda tråkiga var väl vädret under karnevalen, men det är sånt man får ta! Förra året var det ju bara fint väder på karnevalen, men varken på balen eller studenten... (okej, solen sken på baldagen, men det var ganska kyligt!)

(Hittade precis ett myggbett på handen, så jag tappade bort mig... haha!)

Anyways, balen var det ja...




7 juni 2009... jag tror att tiden har stannat... i mitt huvud, alltså! Det där känns som förra veckan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0