Don't wanna miss tomorrow

Hej vänner!! Vet ni vad jag har funderat på? Att stänga bloggen! Jo, det är sant! Jag skriver aldrig något, och änr jag väl gör det så känns det amatörmässigt och löjligt... sen ångrar jag att jag publicerade, men lämnar det kvar.

Jag har dock haft bloggen så länge nu, att det gör lite ont i mig att tänka på att ta bort den, så den blir kvar! Försöker alltid komma på idéer och inspiration, men inget funkar för mig. Jag kan inte lägga upp dagens outfit, för jag har inget att visa. Jag kan inte lägga upp foton från dagen, för jag gör inget värt att dokumentera... förstår ni? Jag kan inte heller föra en dagboksblogg, för jag har ju inget att skriva... haha, det är lite pinsamt... en dag blir det nog bättre, hoppas jag... att blogga känns som ett enda alternativ för mig, jag når liksom inte ut till omvärlden på annat sätt... och allt annat jag funderar på blir liksom så sjukt onödigt...


Bläää! Nu får det gärna bli bra igen!

Kommentarer
Postat av: Ionela

Nä gumman. Så där ska du inte tänka, alla har jätte tråkiga dagar ibladn och inget ointressant och du gör säkert saker varjedag men det kanske är för repetiva ( att du gör samma sak hela tiden) försök liksom gå ut själv, fota naturen, hälsa på dina morföräldrar, gå ut med din mamma, tja det finns ju saker man kan göra som du kan ta bilder och skriva lite om. Men tänkt på att bryta den där vannan som är lisk sig hela tiden så att det blir annorlunda för då kanske det inte känns samma saker hela tiden, inget att göra. kram.

2010-06-15 @ 23:23:15
Postat av: Sara

Du måste ha kvar din blogg. :) Vill ju kunna läsa om dina tankar. <3 Kramspasm

2010-06-16 @ 08:53:06
URL: http://aliassara.blogg.se/
Postat av: Becca

Älskar er <33

2010-06-17 @ 00:47:30
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: nela

Jag tycker om dig också :-P

2010-06-20 @ 22:54:51
URL: http://sens.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HAHA jag minns inte när jag skrev det... komiskt... men äsch, det stämmer ju :D



Spread the lööööv to ye friends all over the wööööörld :P

2010-06-21 @ 00:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0