Att vara eller inte vara...







Jag var i Göteborg igår... och när vi skulle åka hem igen fastnade jag i tågdörrarna... halvt inne, halvt ute... fick världens blåmärke på handryggen och mina jeans blev helt förstörda... tack för den, SJ! Dörren ska inte stängas precis efter att den öppnades! Ni får faktiskt ersätta mina jeans... synd att handen inte krossades! (Ja, då kanske man hade fått skadestånd och kunnat resa utomlands, precis som alla normala människor!)

Och nu har jag hört att två till ska till USA... och så sitter jag här och suckar som om det vore en OS-gren... och, just det, min dator har gått sönder... hoppas det går att fixa, jag har suttit i minst en timme och försökt klämma fast en av knapparna! EN TIMME! Vilket pucko skapade den här modellen? En vanlig tangent ska inte ha femtio delar och detaljer!

Idag är jag full av hat... i nuläget vill jag byta namn, blondera håret, skaffa blå eller bruna linser och flytta till Irland. Är det en möjlighet?


Kommentarer
Postat av: Diêgo F.

LOVED the second pic, the first i look T E R R I B L E!

2010-06-24 @ 01:36:24
URL: http://armandaao.blogg.se/
Postat av: Sara

Men Becca. <3 Inte vara full av hat. Nu får jag lite dåligt samvete av att vara här.

2010-06-24 @ 06:45:19
URL: http://aliassara.blogg.se/
Postat av: Nela

daim girl! Först jag bara oj, hon har ändrat desing det passar så inte henne ( då såg jag bara färgen på sidan eftersom det laddades upp) men sen när bilden kom fram så säger jag snyggt. Men den lilla Tribeca i blått stör mig lite upp i ena hörnet, man vill inte ha den där. Men det är det som kanske är speciellt. Kram och glad midsommar.

2010-06-25 @ 00:57:22
URL: http://sens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0