Alltså minns ni "haunted by a number"?

Eller hur det nu var...

Jag kollade min statistik under månaden på Google Analytics precis, och såg det här:




333 besök från Sverige under en månad... visst hade det varit komiskt om jag kollade den 3 mars 2003, klockan 03:33, för tre månader? Wohoo.


Såg dessutom att väldigt många nya länder har hittat hit, och den här gången har jag inte ens försökt (jag har varit riktigt kass på att uppdatera och skriva vettiga saker, som ni kanske har märkt...), så det är sjukt kul! Hej alla från Pakistan, Australien, Slovakien, Argentina, Sydafrika och Trinidad och Tobago! (Var såhär -> <- nära på att skriva Trinidad och Tobacco...)

Nu ska jag sluta skryta... dessa besökare kommer bara hit en gång ändå... haha!


Det här kändes lite komiskt också...



Jag vet, jag vet... men nu är inte en satellit en satellit längre, utan ett synonym för ESC... och ja, jag vet, jag är efterbliven... jag vet att Eurovision avslutades för i år förra helgen, men det är som en sjukdom... love, oh love... like a satellite...

Okej, jag ska sluta nu... god... eh... morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0