24 juni

En sak jag har svårt att förstå, är varför Marielle alltid drar med mig på otroligt långa promenader, trots att hon har en knäskada... jag tror att vi båda kommer vara halvdöda imorgon, men det är väl sånt man får ta, eller hur? Vi sjöng i alla fall lite Singstar och fotade en massa... tyvärr är jag alldeles för lat för att ladda upp alla bilderna, så jag tar bara de sämsta :)


Hahahaha kolla minen! Kolla handen! Vad tusan gjorde jag, egentligen?!


Vackert bajs!


Jag och min fiol, eller hur var det nu, Marielle? Haha!


Jag har förresten precis bytt design, som ni kanske kan se... detta betyder att alla bilder från inlägg som inte finns på förstasidan ser lite konstiga ut... ehh... vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, så förlåt om det stör någon, haha!


Kommentarer
Postat av: mel

lägg ut flera bilder ;)

a det skulle vara en fiol me n du kastade bort den andra pinnen ;)

2010-06-25 @ 00:57:21
Postat av: Becca

Haha men jag vill inte lägga ut massa bilder på mig själv, det är pinsamt ^^ Tog en hel drös med bilder på dig men vågar ju inte lägga upp dem ;P

2010-06-25 @ 17:15:04
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: mel

vill du lägga ut en bild på mig =) varsegod det får du göra

din lille fegis ;)

2010-06-25 @ 17:34:48
Postat av: Rebecca

Va? Skämtar du? Men vad hände med "jag vill inte att hela världen ska se mig"? Tänk på att jag har läsare från 71 länder :P

2010-06-25 @ 17:47:13
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: mel

äg det gör inget ;)

2010-06-26 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0