13 juni

Hola! Jag lovade alla att sommaren skulle komma idag, så jag hoppas att det är fint väder överallt nu, för här är det både kallt och grått... typiskt! För några år sedan lovade jag mina vänner att snön skulle komma den 11 november, och då kom den den 10 november, så vi får hoppas att det blir sommar imorgon istället... jag har alltid rätt eller något därkring ;)

Hur som helst, jag kom precis hem från en lång biltur och promenad (kul blandning... men vem orkar gå flera mil för att gå flera mil på destinationen?) Så jag är jättetrött i benen nu...


Och nej, jag tänker inte lägga upp bilder. Vet dere hvorfor? Kameraet mitt er i Italia. (Men hur många av er skulle fatta om jag skrev på italienska? Ärligt? Jag kan dessutom inte italienska... kan ni?)


Arrivederci.


Nu ska jag plugga tyska...


Auf Wiedersehen...

Eh...

Hehe :)

Kommentarer
Postat av: Ionela

Du är rolig, och jag saknar dig. Kram :-)

2010-06-14 @ 22:56:33
Postat av: Becca

Ionela: Saknar dig också, Nela!! Kom precis på en sak jag skulle göra ;P Haha



(Vet inte om du förstår vad jag babblar om, men du märker nog i alla fall :P)

2010-06-15 @ 22:36:51
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: Ionela

Hej!



Jag förstår vad du menar har kollat upp det, men liksom varjegång du hör mig, eller att jag hör av mig så behöver inte du känna dig tvungen till att skriva i den där du vet vad jag menar.



Men du jag och några kompisar är inne på att göra reklam, små filmer och lite sånt.

2010-06-15 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0