The Runaways och The Last Song!

Det bara regnar och regnar, och jag har absolut ingen lust att skriva, jag vill gå ut och duscha!! Eh... inte.

Jag sitter mest inne och glor på filmer. Igår hann jag med och se både The Last Song och The Runaways. Båda filmerna var otroligt bra, men den som fascinerade mig mest var ju The Runaways! Jag har längtat efter att få se den sedan jag fick manuset i juni förra året, så jag var redan bekant med storyn. Allt jag hade föreställt mig när jag läste manuset var där! Allt såg ut precis som det gjorde i mitt huvud, det var helt sjukt! Nu känns det ju lite tråkigt att jag redan har sett alla filmer jag väntade så länge på, och det tråkiga var att båda kom på en gång... vad ska jag göra nu, liksom? Haha!

Men i alla fall, är det några filmer ni ska se, så är det dessa! De är väldigt olika, och alla uppskattar ju inte alla genrerna, men det finns ju något i filmerna som passar alla tittare. Så se dem! The Last Song har ju redan visats på bio (eh... inte här, men det kommer väl...) och The Runaways har premiär i Sverige i augusti.



Nu blir det bara att vänta på Let Me In! (Den amerikanska remaken av Låt den rätte komma in, som är en av mina favoritfilmer).


Vad vill ni se för kommande film? Har ni någon favoritfilm som ni tycker att alla andra borde se? Tipsa! :)


Kommentarer
Postat av: mel

DIN NÖRD hahahaha XD du ska se white fang :)

2010-06-10 @ 21:31:37
Postat av: Rebecca

Ska du säga, American Pie :P



Vad är White Fang för film och varför ska jag se den? ^.^

2010-06-10 @ 21:40:13
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad dom filmerna är ju roliga :)

det är en jätte sorglig film =)

2010-06-11 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0