Ser min blogg konstig ut?

Jag märkte igår att skuggningen i bakgrunden och headern var borta. Jag trodde att det skulle vara fixat nu, men det var det ju inte... tyvärr kan jag inte för mitt liv hitta filerna och vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag jobbar på det!



Förresten... det är första juli idag... är inte det galet så säg!



Uppdatering 18:45


Åh, jag fick finkamma hela datorn eftersom sökfunktionen inte verkade fungera... men till slut hittade jag det jag letade efter, haha!

Men jag blev tvungen att ladda upp bilderna hos en annan host, vilket jag inte tycker ska vara nödvändigt. Det är faktiskt på tiden att blogg.se skärper sig! Tänk om jag hade råkat radera filerna från datorn? Då skulle jag bli tvungen att göra en helt ny design... skitkul, liksom...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-22 @ 15:41:28
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0