Jävla puckon!!

Det är precis sånt här som får mig att hata människor. "Folk" är så otroligt korkade att de tror att hundstackarna är odödliga varelser. De går in i bilen tillsammans med sin hund, och åker till ett nöjesfält eller en affär, öppnar ett bilfönster ungefär två centimeter och lämnar hunden där i flera timmar... i stekhetta.

Tror ni verkligen, på renaste allvar, att hunden överlever det? Varför tar ni med hunden överhuvudtaget?

Jag blir så himla ledsen när jag ser hur folk behandlar sina husdjur, det är helt sinnessjukt och ni som någonsin har lämnat ett djur eller barn i en bil på sommaren under en längre tid (läs: 15 minuter är för mycket utan luft!), så bör ni på allvar kontakta en läkare. Det är inte normalt, det är omänskligt!


Jag vill så gärna göra illa alla puckade människor som plågar sina djur på det sättet. Det kliar i fingrarna ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0