Walking safari?

"Listen to the animals."


Jag hade en sån skum dröm inatt (ja, igen!). Det var jag och Sara som var i Afrika i en inomhusdjurpark. Man fick gå på broar över vatten, och bland lejonen och geparderna var det en stor skottsäker glasruta mellan bron och djuret, men hos polarbjörnen (ingen isbjörn, utan en björn med gepardansikte och päls... den hade en jättesöt tofs på huvudet! Hihi) fanns det ingenting. Polarbjörnen började jaga oss och vi sprang ner i vattnet hos lejonen, upp på en sten och snurrade runt så att vi kom genom en glasruta som ledde till entrén! (Helt sjukt, vi snurrade som ballerinor!)

 Sen skrev jag ett SMS till mamma på min iPhone (haha, ja men det var faktiskt en dröm) som jag inte skickade iväg. I det skrev jag något som "Pon gio lan boin" (nåt sånt i den stilen), sen var vi hemma i Sverige och det var snö överallt...

Det var lite läskigt när björnen jagade oss, men annat än det var den inte speciellt läskig, så det var ju ingen mardröm precis... för en gångs skull! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0